tisdag 30 december 2008

Jag glömde att önska mig en sak till jul...

Kom just hem från jobbet...sista dagen idag innan ledigheten. *suck*.
Dagen har var varit lite rörig...mycket att tänka på så här dagen innan nyår. Och inte tala om allt som ska fixas innan man drar hem och snickrar i studion.

Man sak samma! Har tänkt på en sak idag. Jag glömde önska mig en sak i julklapp.
Sak och sak...men kanske mer en önskan. På RM´s mail har det nämligen kommit en hel del mail från personer runt om i världen som vill att vi ska komma och spela där...i deras stad. Man vill ju gärna skriva tillbaka och säga att vi kommer dit snart. Men man vet innerst inne att så inte kommer va fallet, då man får mail från japan, island och massa andra land som vi troligen inte kommer besöka under det närmaste året. Åter till min önskan. Min önskan skulle vara att man skulle få tiden och möjligheten att kunna och åka till dessa städer och spela för just den personen som lyssnat och tagit sig tiden att skriva detta mail för att ge sin uppmuntran till något som dom tycker om. Eller att man kunde få möjligheten skicka en flygbiljett till alla dessa härliga människor, så dom kan komma och se oss i Sverige. Det är min önskan! /Peter

1 kommentar:

  1. Heal the world. Make it a better place, for you and for me and the.... (8)

    SvaraRadera