onsdag 25 mars 2009

Hello umea, tell me how you doin'

Jag lever, shit asså, ett riktigt jet-setliv. I söndags var jag i sthlm, och nu sitter jag i umeå. Vem vet var jag kan befinna mig om ett par månader! Norrtälje? Rimbo? kanske t.o.m. Jönköping. A, ni ska bara veta. Riktigt trevligt att vara tillbaka i lilla u, snön är vitare, dagarna längre och sportkläderna vanligare. Peppar lite inför på lördag då det ska bli 25-årsfest (för vet inte hur mångte, i raden i år). Det blir umeå by night, kan bli lajbans.

Annars ska jag alldeles snart gå och träffa min studievägledare för att försöka få struktur på dessa studier som får mig att flänga land och rike runt. Man vill ju kunna få spela lite musik också... Därav kompriomisserna i kommande karriär. Å andra sidan satsar jag ju på en annan... Äsch, det ska väl bli något av mig också någon dag.

Anledningen till att jag parafraserade Dr Alban är att han är riktigt stor här, det finns ju en rätt stor tandläkarutbildning. Vet inte om det har påverkat...

för många ord, för mycket sorger och det blir väl kväll idag också
U

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar