tisdag 10 februari 2009

Årets skarpaste debattinlägg

Jag vet att det är väldigt svenskt att kommentera vädret men när man är arbetslös har man inte så väldans mycket andra intryck. Jag sitter nämligen vid samma fönster som det brukar bli varje dag, eftersom jag bor i en etta. Och går upp ungefär samtidigt (ca 2 timmar senare än jag hade tänkt, varje dag). Därav min djupa observation: det var bra mycket sol igår, faktiskt mer än vad jag upplevt på väldans länge. Men som vanligt, småsinnig som man är, förstår jag inte det riktigt förrän idag, så det inte var någon sol...

Håller kanske på att bli lite bitter och allmänt stagnerad. Men, men, sånt är ju livet som musiker!
thU

2 kommentarer:

  1. Idag är det fin fint väder också! Jag kan berätta det för dig nu...så du inte kommer på det först imorgon när det är mulet och trist igen. ;)

    SvaraRadera