tisdag 3 februari 2009

ta-da

Nu tror jag banne mig att mixandet är färdigt. Efter ett tårfyllt farväl till våra kära studiotekniker så fick vi erbjudandet att möta dem + våra ärkenemesis i Royale Madness i gentlemannasporten GoCart i helgen. So we haven't seen the last of them, och så ska vi iof. komma förbi och hämta allt materialet ngn gång i veckan.

Sen bar det av till Soliga Stolliga KnivSöder, Sebustian har skaffa eget plejs och allt. Luktade som ett hotellrum, lika sparsamt möblerat som ett, men lite skitigare. MEn sällskapet... det kan man inte klaga på ;)

dagens p.s
Har helt tappat nyhetsvärdet i det, men asså det är för i mig skuttsingen helt otroligt. Senaste repet, vad hände? Jo, en av de där vajrarna till strängar gick av på basen!!! tre strängar på tre rep. JAg förstår om det itne är så oerhört spännande att läsa om längre men jag kans inte sluta förvånas, och börjar känna mig en aning religiös...

Pax vobiscum
THE u

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar