fredag 20 februari 2009

Singelsläppsglädje

Först och främst måste jag tänja lite på språkpolisen i mig själv för hur manbeter sig i halvoffentliga forum, har hört rykten om att det faktiskt läses det man skriver. Mitt brott mot mina principer är att jag måste svära (huvaligen!).

Jaja, med det avklarat: Fan, fan, fan va kul det känns att äntligen få släppa lite material från den kommande skivan. Jag har inte fått mer än en handfull kommentarer men det är otroligt kul att få släppa fram något till folkdomstolen, att se om det gillas eller inte. Om det inte gillas är det ju självfallet inte vår musik det är fel på, enbart de som lyssnar ;)

Jag känner bara att detta är den första av 11 sjuukt bra låtar, och jag hoppas och tror att ingen kommer bli besviken. Jag tycker helt klart att royal modesty har höjt sig minst två divisioner sedan senast...

Nu ska jag gå ut på stan och se om någon känner igen mig,
the Ö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar