tisdag 24 februari 2009

Skidor, skidor å skidor

Ja, som rubriken säger, det har blivit en del skidor på sistone. Jag åkt 7 kilometer längdskidor tre dagar i sträck nu. Känner mej nu lite seg i benen. Fina spår ute å på TV visar dem bara skidor så man blir allt lite inspirerad. Som föregående talare nämner, pengar är bara ett problem när man inte har dem (eller har alldeles för mkt) Idag såg jag på mitt saldo när jag skulle köpa några semlor att allt jag hade kvar var futtiga 19 kronor å 50 öre. Jag hade nog behövt hitta en billig födelsedagspresent (eftersom min bror fyller år), om det inte var för att det är löning om nån dag bara! Men jag är gott sällskap me resten av Sveriges befolkning antar jag.

På lördag går flyttlasset, då byter Royal replokal!

Hörs!

/ Z

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar