onsdag 25 februari 2009

svensexa för arbetslösheten

igår kändes det som att jag var på en liten svensexa, för min arbetslöshet. Ska väl inte ta ut föör mycket i förskott men intervjun igår gick bra, så jag tror jag kommer börja jobba snart. Då fick man lov att passa på och gå ut och svepa ett par bägare och svänga de lurviga. Klubb på Kolingsborg (undrar hur det stavas), det var tydligen lite sportlovschill. Så jag kände mig för första gången, på klubb, osmakligt gammal när man dansade bland gymansieeleverna och inte kände igen låtarna som alla flög upp på dansgolvet till, men däremot var den enda som röjde till kvällens Blur-låt...

Gammal eller inte så var ju iaf. poängen den att nu är de slut på det slappande levernet. Får väl trösta mig med pengar istället...

hejs hejs,
thU

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar