fredag 20 februari 2009

måttstockar för vad som är livet

Fy sjutton, trodde aldrig jag skulle bli torsk på internet igen... Har inte känt mig så hooked up sedan ICQ-eran slutade för ICQ-nummer 39477068 för knappt tio år sedan. Jag har ju teorier om att det kan hänga ihop med generell understimulans, men försöker jag då antyda att jag varit stimulerad i tio år men nu, när jag föröker skapa en heltidskarriär som musiker är understimulerad? Har jag valt fel väg i livet?

Nu sitter jag iaf. som en igel på facebook och myspace, känns ju fräscht... Försöker sörstå mig på det här med bloggar samtidigt som jag försöker blogga själv. Du det här börjar mer och mer likna en livskris, fyller ju ändå 25 i år också. Har ju funderat på att tatuera mig, är det ålderskris? Tycka om små barn, det är väl ändå mer bevis på mänklighet än kris... Och hur illa det än må låta gör jag iaf. allt internettande i syfte att visa världen att jag spelar i ett band som de borde lyssna på...

Summera det hela och kristendenserna är starka. Gode gud giv mig styrka att inte blondera håret.

gu nätt,
bassman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar