tisdag 3 februari 2009

Satan i gatan!

Nä nu j-vlar! Nu har jag tröttnat! Jag slår näven i bordet och utbrister bestämt att det alldeles för lite j-vlar i anamma i den här bloggen! Vad är det för fri-religiösa floskler som haglar ur vår nyfrälste pingstvän Örjan (eller Sankte Urjan av Katalonien som han vill att vi ska kalla honom på ett vördande sätt) Detta måste få ett satans slut. Jag står upp för de mörka makterna i detta band eftersom de tills i dag verkat vara i minoritet. Dags att vända på korsen och byta ut nattvardsvinet mot djävulens dryck, aspartamfylld lättdryck. Finns det nåt djävligare!? Nä, sen kan man plussa på me vit köttkorv från Lidl samtidigt som man njuter av djävulens musik, nämligen psalmer i calyspo-takt.
Överreagerar jag????? NÄ! (OBS! För frikyrliga människor vill jag nämna att man inte ska INTE ta barnens kryddor. Så står det i bibeln)

Fuck yeah!

Z

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar