fredag 2 januari 2009

2 januai i sitt esee

Vad väg tyngst? Idag har jag ytterligre lyckats förskjuta verkligheten ett litet seg. Istället för uppsatsskrivnde blev det långfärdsskridskor... Kände då (i beslutets ögonblic) att det fångade essensen i min situation, sedan käne jag att den tanken var ytterst pretentiös. Ska man gör bra eller kul? Tyvärrr ligger självdisciplinen på den nivån att jag inte kan låt bli at äta godis på en hel dag. Så jag har åkt långfärdsskridskor.

I linje med förväntad självdisciplin blev jag tvungen att skriva det också. Hur mycket vill-uppfttas-som-i-alla-fall-lite-cool-musker är det att åka griller? men det är ju iof. ingn som läser bloggen, så vad spelar det för roll att berätta...

såhär fett är det att vara singad, live with it!
U

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar