måndag 26 januari 2009

dagens reflektion XII

Äsch, att Löken alltid ska ta alla de feta nyheterna!

DEt har ju blivit en enorm respons på det presenterade statistiken över sträng-dödandet, varpå jag har en helt sjuuk nyhet... Men Z har ju redan sagt att jag spela av reservbasens E-sträng i söndags. Liten kuriosa är att det fick lösas med en knut, tror det blev en halv kärringstek. Nu blir det verkligen till att bränna månadens gröt-kassa på två strängar.

Annars var det ett riktigt svängigt rep, vi nådde nya höjder i ljudvolym, återigen.

mixen blev inte av idag... När jag var i studion i fredags så hörde jag hr. Mörner boka in ett möte måndag kväll men likförbenat så sa han att ett par timmar senare att vi skulle mixa vid samma tidpunkt... Jag glömde bort att fråga om logiken i det hela men beskedet idag var "det är dubbelbokat, jag har ett möte".

nu ska jag kanske allt hitta mig ett kneg,
Ö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar