onsdag 14 januari 2009

Vi har listan: Bristande strängar

För er som av någon anledning går igång på personer som spelar av strängar så kan jag här med komma med exklusiv statestik som aldrig någonsin tidigare visats.

1. Peter är överlägsen vinnare som minst snittar ca. 1 sträng per rep! Det är lungt vännen...du får strängar gratis från skivbolaget antar vi. ;)

2. Nils spelar inte på så många strängar...men dock har han spelat av en hel hel hel hel del stockar och sejja-mattor. Given tvåa på trash-ligan alltså.

3. Sebastian har lagt av sig och håller inte alls samma standard som förr...Nu snittar han ca 1 sträng vart 6é rep maximum. Jag vet att du kan bättre Sebbe!

4. Örjan även kallad Mr Urge är sedan en given fyra med sina 5 avspelade strängar i karriären, vilket ungefär betyder lite knappt 1 sträng per år.

5. En man med många strängar på sin lyra men som dock aldrig lyckas spela av några, är vår kära organist Gustaf ligger på en skamlig sista plats. Vi sörjer alla med dig!

Finns det åsiker om listan är den självklart välkommen ;)

Gotta er i denna smaskiga fakta...så hörs vi snart!

P

1 kommentar:

  1. Måste bara skjuta in till mitt försvar att jag faktiskt har stampat sönder två sustain-pedaler samt på något märkligt sätt spelat sönder anslagskänsligheten på några av mina tangenter och tvingats byta hela klaviaturen. G

    PS. Nisse har även lyckats kicka sönderbas-kaggen samt som den ende trummis jag spelat me slagit av de massiva cymbalstativen, rakt av som om något sågat mitt i dem! Den mannen har burit för många öl-backar i sina dar, sanna mina ord. DS.

    SvaraRadera