tisdag 27 januari 2009

Klara denna vecka? Eller?

Tjoo!

Då var vi där igen...planerade mixningsdagar som ställs in. Just nu är det måndag, tisdag som är inställda. Om vi får mixa onsdag, torsdag & fredag som planerat borde hela plattan bli klar. Inte mycket kvar nu. Så om månen står i linje med epicentrum och mars eller nått så blir vi klara med skivan denna vecka! Håller mina tummar med all "Krafft" jag har.

Annars som Örjan redan skrivit så var det ett svängit rep i helgen med mycket energi och engagemang. Härligt!
Det där med volymen på repen är en rolig grej. Jag är den enda som inte har hörselskydd och jag är nog den enda som heller inte klagar på volymen...en lite rolig parantes bara...och sist jag kollade hörseln hade jag klockren hörsel. ;)
Dock får jag lätt migrän under repen...undrar om det är ljudvolymen??? :(
Om det är någon läkare där ute som läser detta så svara gärna...;)
Vi lämnar det så länge.

Annars är albumnamnet så gott som spikat. "Obsolete Fashion" blir namnet på våran debutplatta.

Här på bloggen finner du den senaste informationen om arbetet med skivan och all smaskig info om dom cooola grabbarna i Royal Modesty.

/Mr P

2 kommentarer:

  1. pojkar, jag är ett fan!

    SvaraRadera
  2. Va kul! Hoppas du kommer gilla skivan...och att vi får se dig på våran releasefest och spelningar framöver..../Mr P

    SvaraRadera