måndag 12 januari 2009

Vi kör på liksom...eller?

Idag sätter vi igång med mixningen av skivan...eller vänta lite. Det är nog bäst att jag inte säger något än...men vet aldrig vad glidarna i studion hittar på. Dom säger som dom alltid gör. "Vi gör klart allt nu liksom...vi kör på liksom". Men i själva verket är det bara ord och inget innehåll alls. Idag pratade jag med Mr Roosters själv. Han ville inte säga någon tid för dagen...men var ändå tvungen att säga kommentaren. "Vi kör på liksom...". ;) Fick aldrig ihop det riktigt.
Den andra filuren fick jag inte ens tag på...som vanligt. Aldrig någonsin fått tag på honom via telefon faktiskt. ;) Ska dock tilläggas att han har det senaste Nokian och är tokstolt över den. Han fick den när han förlängde sitt abonnemang...undrar om man kan ringa på telefonerna fortfarande?

Men jag hoppas på att det blir mixning ikväll när jag kommer dit!
För vi kör väll på liksom...
;)
/Blondie

1 kommentar: